#Røykeslutt- Velkommen til Allen Carr’s Easyway Norge’s blogg

Hei. Her er det starten på en blogg med blant andre ting, noe om Allen Carr’s røykesluttkurs i Norge. Jeg heter Rene’ V. Adde og har hjulpet røykere og snusere slutte med begge de siste 10 årene. Jeg sluttet selv med denne metoden for 10,5 år siden og var så glad – jeg hoppet rundt på ordentlig i huset mitt – så glad at jeg bestemte meg for å ta kontakt med Easyway klinikken i Oslo for å høre hvordan jeg kunne bli en kursleder på kursene i Norge. I boken – “Endelig ikke-røyker” av Allen Carr stod det at det var klinikker over hele verden som hjalp røykere med å slutte med en dags kurs.  Etter gjennomføring av sertifiseringen, begynte jeg å holde kurs og hjelpe andre se hvordan det kunne bli lett å slutte som jeg også opplevde det. Etter 3 år som kursleder, kjøpte jeg franchise fra han jeg jobbet for og siden 2008 har drevet Allen Carr’s Easyway klinikken og kurs i Norge for private og for bedrifter. Jeg elsker jobben min! En spurte meg om gang om jeg ikke synes det var kjedelig å holde samme kurs hver gang- og nei, var svaret! Hver gruppe er unik og spennende og ikke kjedelig! Jeg kommer til å legge ut ting jeg synes er interessant om Allen Carr’s international og ting som skjer i Norge.

Med vennlig hilsen,

Rene’

Her er en liten video klipp jeg lagde om Easyway for en liten stund siden.

Leave a Reply

